Váš nákupný košík je prázdny

Ste neprihlásený
Prečo práve teraz navyšujeme výrobné kapacity?

Prečo práve teraz navyšujeme výrobné kapacity?

Ide hlavne o spokojnosť klientov, od toho sa všetko odvíja. Posledné dva roky ukázali, že ak chceme dokázať naplniť ich dopyt, bude nutné rozšíriť výrobu. S konateľom firmy Mojataška sme si spoločne odpovedali na otázky ohľadom produkcie papierových tašiek v najbližšom období.

Prečo práve teraz navyšujeme výrobné kapacity?

Čoraz častejšie sa na nás obracajú veľkí klienti, aby sme im dodali tašky naozaj vo veľkých objemoch. Taktiež, čo nás teší, naši aktuálni klienti rastú a tým rastie aj objem ich objednávok. Od roku 2012 kedy sme začínali, sme zvýšili predaj 20-násobne. Ostatné dva roky ukázali, že ak chceme dokázať naplniť dopyt klientov, budeme musieť rozšíriť výrobu. Nakoľko každé rozšírenie výroby trvá približne rok a pol, musíme myslieť naozaj dopredu.

Čo sa momentálne deje na trhu s papierovými taškami a s papierom všeobecne?

Papier je momentálne nedostatkový tovar a jeho ceny neustále rastú. So skokovou zmenou cien energií, sa skokovo menia aj ceny papiera. So zvýšenou cenou námornej dopravy je nerentabilné dovážať tašky z Ázie, čo spôsobilo tlak na kapacity v Európe. Prejavilo sa to napríklad aj nedostatkom papierových tašiek.

Aká je naša súčasná výrobná kapacita a aká bude po spustení nového stroja?

Momentálne máme 3 linky na výrobu tašiek. Kapacita pri dvojzmennej prevádzke je 81 000 000 ks / rok. Pripravujeme ďalšiu linku, ktorá nám navýši kapacitu o ďalších 30 000 000 ks ročne. Dosiahneme tak výrobnú kapacitu na úrovni 110 000 000 tašiek ročne pri dvojzmennej prevádzke.

Čo očakávame, že sa zmení po zvýšení kapacity?

Ide hlavne o spokojnosť klientov, od toho sa všetko odvíja. V prvom rade, naplníme ich potreby a celkový dopyt. Prebytky výrobných kapacít už teraz vieme umiestniť na trhoch EU. Minulý rok sme spustili predaj v ďalších 9 krajinách, momentálne predávame na 12 trhoch Európskej únie. Zvýšenie kapacity teda pokryje celkové potreby rozširujúceho sa trhu a našich stálych klientov.

Na akých klientov sa špecializujeme?

Doteraz sme sa zameriavali hlavne na malých a stredných klientov. Len z našich malých a stredných klientov sa stávajú naozaj úspešné rozrastajúce sa firmy. Chceme sa teda prispôsobiť ich potrebám a naše zameranie čiastočne preorientujeme aj na veľkých klientov. Ale pre naozaj veľkých klientov chceme uvoľniť maximálne 30% výrobnej kapacity. Pre firmu je zdravšie mať 10 000 menších klientov ako 5 veľkých. Ide nám o stabilitu firmy. Čo je zárukou stability pre našu firmu, je stabilné aj pre našich kolegov, klientov aj blízkych.

Aké sú priority firmy celkovo a aké do najbližších rokov?

Chceme, aby tí, čo nás spoznajú, boli s komunikáciou s nami spokojní.

Prioritou je udržať si kvalitu, dodanie tovaru do 24 hodín a príjemné až kamarátske vzťahy s klientami. A samozrejme, modernizovanie technológií. S každou novou technológiou sa tešíme, ako sa posúvame a zlepšujeme. Je to proces pre celú firmu, kým niečo nové zapracujeme do praxe. Tak sa tešíme a ďalej chceme tešiť do práce.